W tym tygodniu dzieci wykonywały różne eksperymenty z wodą, obserwując zachowania poszczególnych przedmiotów w wodzie, robiły wodną orkiestrę z wykorzystaniem kubeczka z wodą i słomki oraz poznawały jej właściwości. Dzieci miały też okazję malować na wodnym arkuszu i obserwować zachowanie rozchodzących się barw oraz ich mieszanie i powstawanie kolorów pochodnych. Utrwaliły również kształty i kolory podczas zajęć z przeliczania na konkretach (torty i świeczki)do 4 oraz przy tworzeniu pracy plastycznej z figur geometrycznych. Pod koniec tygodnia miały miejsce również rozmowy na temat dobrych i złych zachowań, akceptowalnych i nieakceptowalnych w danej sytuacji oraz na temat emocji im towarzyszących. Rozważaliśmy z dziećmi, w jakich sytuacjach czujemy strach, złość, smutek, radość i dumę. Szukaliśmy sposobów, jak sobie radzić ze smutkiem, ale też zauważyliśmy, że czasem każdy z nas czuje potrzebę posmucić się i to jest ok.